زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 12:08 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 265
نویسنده پیام
dress-dress آفلاین



ارسال‌ها : 14
عضویت: 5 /8 /1400
محل زندگی: tehran
کاربرد لباس زنانه

خانم‌ها دوست دارند که همیشه شیک و آراسته باشند به همین دلیل انواع مدل لباس و کفش زنانه را برای حضور در موقعیت‌های مختلف انتخاب می‌کنند. برندهای مختلف و خانه های مد دنیا در پاسخ به نیاز خانم‌ها برای حضور در مراسم مختلف انواع متنوعی از لباس زنانه را عرضه کرده‌اند؛ از انواع لباس خانگی و راحتی با قیمت اقتصادی تا لباس‌های تماما دست دوز با اعلاترین و گرانترین پارچه‌ها و در کلاس قیمتی لوکس. انواع مدل برش، دوخت و جنس پارچه‌ها موجب می‌شود تا دسته بندی‌های مختلفی از انواع لباس زنانه برای حضور در مراسم و مکان های مختلف در اختیار خانم ها باشد.


انواع مدل لباس زنانه
مدل‌های مختلف لباس زنانه بسیار زیاد هستند. از ابتدای دهه 50 میلادی به این سو هر روزه انواع مختلفی از لباس ها با تغییر الگوی برش به مدل‌های قبلی اضافه شده و مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته است. علاوه بر مدل‌های بین المللی لباس مانند انواع کت و لباس‌های ماکسی و سارافون، مدل لباس زنانه ایرانی نیز به دلیل استفاده از پارچه های خاص و سوزندوزی‌های اصیل این روزها در دنیا مورد توجه محافل هنری است.
معمولا کمد خانم‌ها شامل مدل‌های مختلفی از لباس مجلسی، لباس بارداری، پیراهن‌های عروسکی فانتزی، انواع لباس‌های رسمی و کژوال برای حضور در مراسم و مکان‌های مختلف، پیراهن‌های شاد و ماکسی برای تابستان، انواع مختلف لباس زیر، لباس اسپرت و مدل های مختلف تونیک زنانه اسپرت و مجلسی و ... است. بنابراین معمولا محل حضور و نوع رسمیت یا خودمانی بودن مجالس تاثیر زیادی روی نوع مدل لباس زنانه می‎گذارد.

جنس های متنوع لباس زنانه
با توجه به انواع مختلف خرید لباس زنانه ، پارچه‌های مختلفی نیز به تناسب هر مدل برای دوخت آن به کار می‌رود. انواع پارچه گیپور، ارگانزا و دانتل، برای لباس‌ مجلسی زنانه، نخ و کرپ و ژاکارد برای انواع مانتو و کت شلوار، تریکو برای دوخت لباس‌های راحتی و خانه، لاکرا برای لباس‌ اسپرت ورزشی و سوئیشرت، انواع پارچه‌ شمعی و بارانی برای تهیه کاپشن و بارانی برای فصل پاییز و زمستان از جمله جنس پارچه‌ها و موادی هستند که لباس‌های زنانه با آنها دوخته و به بازار عرضه می‌شود.


شما عزیزان میتوانید برای خرید اینترنتی از مزون لباس به سایت دیزی بست مراجعه نمایید سایر محصولات:


خرید کفش زنانه

خرید کیف زنانه
خرید مانتو ارزان
خرید شال زنانه ارزان
خرید شلوار جین زنانه ارزان
خرید کت زنانه
فروشگاه لباس بچه گانه
خرید لباس بچه گانه
خرید بلوز و شومیز زنانه
خرید لباس ورزشی
خرید پالتو زنانه ارزان




شنبه 13 آذر 1400 - 19:15
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
bmtips آفلاین




ارسال‌ها : 1
عضویت: 5 /2 /1402

پاسخ : 1 RE نکاتی که باید در خرید لباس راحتی زنانه بدانید
نکاتی که باید در خرید لباس راحتی زنانه بدانید
تصویر: https://www.banimode.com/blog/wp-content/uploads/2020/04/221058_884.jpg
در خرید لباس زنانه، همچون خرید لباس‌های دیگر باید به نکاتی توجه کنید که نه تنها لباس‌تان به سرعت از بین نرود و کهنه نشود، بلکه در هزینه‌های خود نیز به صورت قابل توجهی صرفه‌جویی کنید. از این رو در ادامه مقاله نکاتی را قرار دارد تا یک خرید مناسب و به‌صرفه داشته باشید.
۱- به جنس لباس خانگی زنانه دقت کنید
جنس لباس خانگی زنانه از جنس لباس مهمانی مهم‌تر است، چرا که در خانه باید احساس راحتی بیشتری داشته باشیم و این راحتی و آرامش می‌تواند از طریق لباس خانه تامین شود. پیش از انتخاب لباس خانگی زنانه به فصل و آب و هوا دقت کنید.
از این رو لباس‌ خانگی تابستانه باید خنک و نخی و لباس راحتی زمستانه باید کمی ضخیم باشد. اما بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند در چهار فصل سال لباس نخی به تن کنند، چرا که لباس راحتی نخی به تن نمی‌چسبد و وزن سبک‌تری دارد.
توصیه می‌کنیم در خانه لباس‌هایی با جنس پلاستیکی به تن نکنید. اگرچه لباس پلاستیکی قیمت کمتری دارد، اما باعث داغ شدن بدن می‌شود و ممکن است حساسیت‌های پوستی، خارش، التهاب یا مشکلات دیگر نیز ایجاد کند.

۲- به قیمت لباس راحتی زنانه توجه کنید
همیشه یک لباس راحتی زنانه گران قیمت به معنای کیفیت بالای لباس نیست. توصیه می‌کنیم در صورتی که می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، درباره کیفیت لباس بررسی بیشتری کنید. به همین منظور، شما می‌توانید برچسب روی لباس را بخوانید یا در سایت‌های فروشگاه آنلاین نگاهی بیاندازید و کیفیت و نظرات دیگر کاربران را بررسی کنید.
همچنین مقایسه قیمت‌ها در فروشگاه‌های اینترنتی لباس به شما کمک می‌کنید تا لباس راحتی زنانه مورد علاقه‌تان را با قیمت مناسب تهیه کنید. این روش کمک می‌کند که نه تنها از کیفیت لباس‌تان مطمئن شوید، بلکه در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.
۳- به سایز لباس راحتی زنانه توجه کنید
تصویر: https://www.banimode.com/blog/wp-content/uploads/2020/04/4578082.jpg
سایز لباس راحتی زنانه از نکات مهم خرید این مدل لباس محسوب می‌شود. توصیه می‌کنیم لباس راحتی خانه، به‌خصوص تیشرت یا تاپ زنانه را یک سایز بزرگ‌تر تهیه کنید تا در آن راحت باشید، اما شلوار یا شلوار زنانه را می‌توانید به سایز مناسب خود تهیه کنید. لباس‌ خانگی تنگ و چسبان باعث خستگی شما می‌شود و در آن احساس راحتی نخواهید داشت.
در صورتی که سایز خود را نمی‌دانید، می‌توانید از مرکز خرید آنلاین لباس معتبری کمک بگیرید. در برخی از این فروشگاه‌‌ها جدول سایزی قرار دارد که می‌توانید با یک متر خیاطی، سایز خود را به سادگی بررسی کنید و لباس راحتی زنانه مناسبی برای خودتان تهیه کنید.
۴- از رنگ‌های روشن استفاده کنید
معجزه رنگ لباس‌ها را از یاد نبرید. رنگ لباس راحتی باید روشن و شاد باشد. رنگ‌های تیره همچون مشکی، قهوه‌ای و خاکستری روحیه شما را افسرده می‌کند. توصیه می‌کنیم برای انرژی بیشتر خودتان و افراد خانه از رنگ‌های روشن همچون زرد، آبی، قرمز، سبز، صورتی و… بهره‌مند شوید. رنگ‌های روشن تاثیر بسزایی در روحیه شاد دارد.

سه شنبه 05 اردیبهشت 1402 - 11:59
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | کاربرد لباس زنانه | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS